20 dagar kvar!

den 24 september ska jag för första gången flyga till ett annat land, min första utomlandsresa! :D jag längtar som bara den och det ska verkligen bli spännande att få uppleva något jag aldrig har gjort tidigare i mitt liv! :D

och något som är superduper bra är att när jag kommer hem igen så väntas det en bra överraskning som jag dock redan känner till. min egen Mattias Flygare kommer till Sundsvall igen och denna gång kommer han inte att lämna Sundsvall förrän i december där vid juletid då jag även kommer åka till Kiruna med honom så vi slipper vara utan varann, hur bra som helst! :)

nu måste jag ta och plocka ihop mina prylar för jag ska åka med 18.50 tåget hem till mig för att sedan kunna göra iordning allt till imorn. imorn har jag fotografering och jag vill se bra ut! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0