together with mr. perfect

här sitter jag hemma hos Mattias och små flinar för mig själv med tanke på att han håller på att krypa omkring på golvet med rumpan i vädret (dock är han ju påklädd) för att fixa "bort" kablarna ifrån ljudet som han nyligen har kopplat in i sitt rum. han är lite av en perfektionist.
snart ska vi ta och glida varvet här på stan för att kolla om det är nå liv i stan. därefter ska vi nog fara till Jukkas för att vi har bestämt oss för att slagga där en natt och självklart följer vårat enorma täcke med oss dit så att vi slipper ha dragkamp i sängen hela natten :)

ni vet ju att jag fick en cd av Mattias? den är för tillfället i hans bil så att jag kan lyssna på bra musik hela tiden! jag tänkte ta och dela med mig av min nya favorit låt på skivan eftersom att jag är så otroligt snäll!



detta är dock bara ett smakprov ifrån youtube men jag antar att dom flesta har spotify so here you go;
AiluCrash – Together
enjoy..

time to go

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0