sorry för dålig uppdatering

jag har lite saker att berätta.

i tisdags så hade vi religionsprov och precis innan provet så sa jag att det kommer garanterat bli en brandövning och efter typ en timme så ringde brandalarmet och vi alla var tvungen att lämna proven och dra ut. sånt där är lite smått läskigt men samtidigt coolt!
och sedan när jag kom hem så kände jag att min träningsverk var mer än jag trodde och jag kunde knappt röra mig för att det gjorde så jäkla ont så hela dagen gick till att vila. + att det var desperate housewives på tv då ;)

igår vart jag bara allmänt sjuk, ont i halsen och det men jag var iallafall i skolan och vi sjöng två låtar som vi ska sjunga i sporthallen den 19 november. och idag var jag hemma för att jag inte mådde så bra men imorn blir det skolan!

idag kom för övrigt mina foton som jag har beställt och jag är supernöjd! och nu äter jag även en piggelin :D + att jag försöker hitta webcamen på Mattias dator men det går inte så himla bra men jag ska inte ge upp!


jag bara älskar bilden på något konstigt sätt

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0