sjukhusbesök om en timme

som att jag ser framemot det? både ja och nej, jag vill ju trots allt ha reda på om jag har något som inte står rätt till i halsen. jag hoppas ändå lite på att jag ska få en halsböld igen så att jag kan få operera bort mina förbannade halsmandlar men samtidigt kan jag bara tänka mig smärtan, den är olidlig!

jag hatar att vara sjuk. jag missar så grymt mycket genom att vara hemma hela dagarna och bara ligga i sängen på hopp om att bli bättre. jag måste ta och skriva ett brev och ett CV på engelska och skicka in det till Thomas senast idag och om en vecka har jag prov i engelska. det verkar ju som att mitt liv är som en dans på rosor or not. ibland får man hata livet lite grann, right?
livet är grymt när jag ligger och kolla serier coh myser med Ailu medan Mattias spelar Dirt 3. vilka nördar ;)

vet ni!?
jag kom fram till varför jag inte hittade webcamen i denna dator. det är för att man måste ladda ner den och hur illa är inte det? dock har jag läst om att det bara är fjortisar som använder webcamen till bilder eftersom att dom inte vet hur manb använder en kamera. 1. enligt mig själv så har jag aldrig varit fjortis (dock finns det folk som tycker det) 2. jag har en kamera och jag vet precis hur jag ska använda den, dock använder jag Mattias systemkamera liiite mer. måste bara skaffa mig en men först en ny mobil, någongång, när jag hittar en jag vill ha.

måste börja göra mig i ordning för att fara



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0