matteprov, inte min grej

om några få minuter ska jag ha matteprov och jag är inte alls pepp, hjälp mig.. men det kommer förmodligen gå bra. sen efter det är det inså och därefter slutar jag, yay :)
dock försöker Rambo snacka lite bilar med mig och jag hajjar noll. men jag är ju trots allt tjej så jag skyller på det, hihi. (men lite har jag lärt mig trots allt)

idag ska även jag och Mattias ta och testa möblera i min lilla 1a. jag hoppas verkligen att det blir bra för jag är verkligen less på den just nu.

förresten! förlåt att jag inte har bloggat men min fritid har inte varit ett nöje eftersom att jag har haft massa plugg och städning som knappt blivit av :D ..


 

(fick en kommentar för ett tag sen)

josse
 om klickat hem för någon dag sen:
 

 

du blir fan alltid bra på kort :o

Sv: tack så mycket! men jag måste faktiskt säga det att jag kan inte hålla med mig. det ytters sällan jag blir nöjd med bilder ifrån skolan. däremot du! du blir bra som attan när du är med på bild, du är sååå söt! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0