han är bara så underbar

gårdagen kan jag inte skryta om men den var inte den sämsta heller. men huvudsaken är ju att jag hade roligt och det hade jag verkligen.
min kväll kunde inte sluta så mycket bättre än vad den gjorde. gled omkring och därefter till empes där jag mötte min farsa som bjöd mig på en burgare. fyllemat är aldrig fel ;) sedan kom Mattias dit ifrån ferrum där Ailucrash hade spelat. och gissa vad jag fick!? jo denna:


inte världens bästa bild.

han är bara så underbar. han tyckte även synd om mig eftersom att jag inte får komma in på krogen där dom spelade men istället kan jag vara lika glad nu. han stod och köade hur länge som helst och det uppskattar jag riktigt mycket!
ps. min pojkvän är den bästa!


idag kommer det att bli en lugn dag eftersom att supa 2 dagar i rad tar verkligen på krafterna så en mysig hemmakväll passar väldigt bra ikväll. men idag ska vi hinna hämta Mattias bil ifrån Matte och någongång idag ska vi fara förbi min pappa i Jukkas. kanske så sover vi där en natt(?) det lär vi ju se :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0