en vecka blev två

jag borde få en spark i pannan och mina underbara läsare som varit in på min blogg borde få minst en miljon kronor! jag fattar inte hur jag kan ha blivit så kass på att blogga(?!) och jag inte heller fatta hur underbara ni är! det här gjorde verkligen min dag! :D
så nu ljög jag för er för jag sa att min blogg kommer vara "nere" i en vecka men det blev två.

Just nu sitter jag på min säng med min fina Ailu (katt) i famnen. jag är överlycklig att jag för första gången sedan jag kom hem har kunnat sova en hel natt utan att han är och väcker mig. antar att han känner sig mer hemma nu och min Ailu är helt frisk så jag hoppar högt av glädje för att jag äntligen har fått min kisse! :)

alltså shiiit vad helgen har gått fort! det var ju fredag nyss, då jag satt och gjorde prov i samhällskunskap och det gick ju som det gick, hehe. alltså vad har jag gjort hela dagarna? jag har ju förstås varit med Mattias men sen då? ja juste! vi har varit några gånger i Birsta. jag har köpt ett par skor, han har köpt ett par skor, jag har köpte tjockare tights och vi har köpte ett större täcke och nya sängkläder med blommor på.
varför vi köpte nya sängkläder var för att jag absolut inte ville sova en natt till i mitt lilla täcke eftersom att både jag och Mattias är så jävliga så att hela natten slutar i dragkamp. nu har vi ett hur stort täcke som helst och I LOVE IT! så himla underbart!

dags att börja fixa mig för jag lär få gå till skolan eftersom att han sover.


(okej, ibland kan jag godkänna bilder Mattias tar, ssch!)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0