torsdag eftermiddag

det är ett under att jag håller koll på alla dessa dagar med tanke på att jag är ledig fortfarande. jag lovar er att det är underbart men jag saknar ändå skolan lite grann.

den här dagen har varit helt underbart bra och ändå har jag typ bara slappat.
jag har varit och hälsat på min mormor som bjöd mig på glass, dom vet vad jag gillar :D om inte annat så var det himla trevligt att hälsa på dom eftersom att man inte ser dom så ofta. därefter hämtade Mattias mig så drog vi till min faffa eftersom att dom bjöd oss på middag idag. supergott med älgskav och hemmagjord pottimos! + lite julmust på det.
det är verkligen jättetrevligt att hälsa på släkt som jag inte träffar så ofta nu när jag har flyttat.

aahjuste! jag har även varit förbi sjukhuset idag med tanke på mina utslag som kommer när jag kliar mig och min svullnaden i händerna och ovanför högra ögat som jag fick idag. hoff vad sånt där är hemskt! jag fick iallafall tabletter mot svullnaden och den är nu borta och så fick jag köpa tabletter till klådan så att jag överlever. mina armar så himla hemska ut nu idag och förhoppningsvis så är dom borta nu.
det är som bäst att må bäst! :)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: descriptive essay

Nah, a Tokyo Hotel styled hair? No way.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0