sista dagen i kiruna?

ja som ni ser så kan detta vara sista hela dagen jag är kvar i Kiruna för sedan börjar jag och älsklingen rulla mot söder igen. men det kan ju även bli söndag eftersom att vi båda ska ut på party ikväll och man vet aldrig hur man mår dagen efter, haha.
jag längar hem som en dåre och jag hoppas verkligen på varmare dagar så att jag kan använda min kappa istället för min vinterjacka.

alltså jag är chockad!
jag som trodde att det skulle vara fullt med snö nu i Kiruna men inte är det det. några snöhögar här och där är det enda. det är den 4 november och vissa tror att det kommer fortsätta vara såhär lite snö så jag antar att det är lika att skippa skoterköpet i år. sjukt skumt! garanterat kommer det bli mer snö i år igen i Sundsvall.


till något annat så tror jag att jag har hittat en liten ny favorit bland färger och guess what? jag har köpt färgen så att jag kan ha dom på mina naglar ;) khakigrönt är ursnyggt!


(inte min bild)

jag är förälskad!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: writing work

The color is too dark and unexpresstve for nails.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0