internationella städardagen hemma hos mig

supergod mat till middag såhär på en torsdag. jag sa ju att det var en av mina favorit dagar! :D

som ni har läst så städar Mattias och jag tvättar kläder och diskar. det är otroligt skönt att vi delar på sysslorna så nu kommer jag aldrig släppa hem honom igen! utan han en perfekt kille och då kan jag inte släppa honom så att han kan åka hem till Kiruna igen.
tur att min lägenhet är så pass liten som den är så att vi slipper städa ihjäl oss när vi ska "storstäda". och det är nog det enda den här lägenheten egentligen är bra till egentligen, eller ja, jag slipper bo hemma. men nu ska jag skvallra lite! tillochmed min mamma har mejlat min hyresvärd och frågat om en större och nu gäller det bara att vänta och se!

det verkar som att Ailu är på ett helt nytt ställe igen nu när golvet är blött. han smyger omkring här och ser allmänt dum ut :D haha

PUSS!


Kommentarer
Postat av: josee

är det något fel med att bo hemma eller, fattar inte hur du klarar dig utan mig?

2011-11-13 @ 09:53:13
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0