ibland vill jag bara skrika

alltså shit vad jag har varit lätt retlig idag. sjukt jobbigt måste jag säga! jag tycker lite synd om Mattias eftersom han måste genomlida mina humörsväningar, haha äsch! alla har både bra och dåliga dagar, vilket jag har haft i mer eller mindre 2 dagar nu.. dags att bli på bättre humör! :)
det finns väldigt många sätt att avreagera sig på. som jag gjorde förut när jag bodde i jukkas, vars det är skog precis överallt då är det bara att sticka hemifrån och ut någonstans för att bara skrika. urskönt!

idag har jag varit och inhandlat två julklappar så nu är det bara några personer till och sen är jag helt klar med mina inköp innan jul. jag hoppas iallafall på att jag antingen får pengar, en mobil eller en dator. väldigt simpelt!
jag har även haft tvättstuga idag så att vi slipper vända på våra underkläder för det hade ju inte varit allt för mysigt.. haha.



har även kommit fram till att Jason Derulo har så enormt bra låtar. helst denna:



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0