hemmamys or not?

ha den äran på din dag min underbara vän Tobias Keskitalo! :D



tisdag är ändå en så rätt underbar dag. hela dagen har jag och min älskling tagit det lugnt och snart är det dags att fara och handla glass och kanske annat smått och gott som vi ska ha när vi ska kolla Desperate Housewives och något annat program som var efter på någon kanal som just nu är okänd för mig.
han och jag har även tagit ner hans soffa och packat bort barbordet så nu kan vi mysa framför tv:n utan några större problem! :)

just nu är detta min plan B för jag ska kanske vara med Tobbe en sväng om han hinner. men annars blir det en lat dag men jag bölar ju inte för det ;)


ge mig sommar för jag fryser bara om fötterna! x)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: order essays

Earlier the girls would under no circumstances show their brassiere.

2011-11-04 @ 17:50:32
URL: http://essay-for.me/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0