testfreak

idag testade jag det där med olivolja och mitt hår ser redan mycket bättre ut, och det torra är nästan helt borta så jag är absolut nöjd över att jag testade det! så här tipsar jag! ;)

sedan så kollade jag upp några "hemmagjorda" ansiktsmasker och jag läste att grönsaker och frukt är bra för huden så jag tog det jag hade hemma och vilket var; 1 kiwi, en bit gurka och en morot. och nu är min hud jätte len och fin! jag bad min mamma köpa hem lite citron också så nu ska jag testa en massa olika.

ååh detta är så himla roligt och jag ska nog börja tipsa er mer om saker och ting som kan vara bra för huden, iallafall det jag tyckte var bra men kan även ta med det som jag tycke var dåligt :)

men en länk med vad frukterna och grönsakerna är bra för kan jag slänga in;
http://www.shenet.se/recept/fruktmask.html

varsågoda!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0