sommarmodet 2011

är det bara jag eller finns det fler som tycker att modet i sommar är lite väl tråkigt och inte direkt fint? visst det finns väl en enstaka klädesplagg som jag hade kunnat använda men är det allt för mig som är lite mer modeintresserad än somliga? JAG DISSAR SOMMARMODET 2011!


usch..

jag får helt enkelt ta och mixa ihop mitt eget lilla mode så att jag slipper utstå något jag inte gillar sådär skarpt. visst, jag älskar färger och neon är coolt men helt plötsligt en massa vitt? enligt mig är det inte snyggt att ha på sig ett par vita byxor, samt en vit kavaj(?) nej, visa färger istället för att blekna bort nu i sommar!
en vit söt klänning sitter ju dock aldrig fel. men jag tror ändå på färger. och mönster, visst det är en del av modet men jag tycker ändå inte det matchar ihop så bra som det hade kunnat vara.
blommor är sött, ränder är fint men inget jag hade kunnat se framför mig tillsammans.


fast jag kan även tillägga att långa klänningar inte är någon favorit för mig

vill man ha något gjort får man göra det själv.

däremot...

... så gillar jag färgerna på alla dessa make-ups som jag ser i nästan alla modetidningar, jag älskar att se färg, även i ansiktet, det ser så levande ut! och det är alltid lika roligt att testa olika varianter själv, jag älskar att hålla på med smink och hår framförallt, me love! <3 kanske blir min framtid? "men vad vet jag"

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0