skvaller om planer

jag kan skvallra om att jag kanske kommer att få besök vecka 22 av en av världens mest underbaraste vänner(!) nämligen Tobias Keskitalo. förra gången han var ner så var vi i "byhålan" Ljungaverk men nu har jag bestämt mig för att visa honom storstaden! :) ännu en gång så tycker jag att det är synd att jag inte är 18 bast.
det kommer säkert bli roligt eftersom att han och jag alltid har så roligt tillsammans!

och så kanske jag åker till en annan ort i helg, hmm undra vilken? ;) får svar på torsdag om det blir av eller inte! och då kan jag nog skvallra om vart jag far iväg.

bara några få dagar kvar till soooommarlovet!

(och nej, mitt hår är inte sådär kort)

idag ringde min pappa för den delen och skvallrade lite om mitt jobb nu första perioden, hur mycket jag kommer tjäna i timmen och såna där saker, ååh jag kommer att bli rik i sommar av ett jobb! och så pratade han om att det var så bra eftersom att jag får "in en fot" på LKAB så ifall jag flyttar tillbaka så lär jag nog hamna underjord i den där gruvan. och sedan så hoppas jag på att få fler jobb nu i sommar så att jag kan glassa rejält och spara några kronor till utomlandsresan som är planerad, den ni! ;) för första gången i hela mitt liv ska jag resa utomlands.

haha mycket på en gång. eller det kan aldrig bli för mycket egentligen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Vart sak du åka utomlands? Och kan inte MOrris komma hit istället; hans namn är finare xD

2011-05-11 @ 15:09:57
URL: http://ggary.se
Postat av: Eskilpeskil

Vart sak du åka utomlands? Och kan inte MOrris komma hit istället; hans namn är finare xD

2011-05-11 @ 15:10:35
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0