schemat har varit fullt

jag vet att jag har varit urkass på att uppdatera här just denna helg men det är bara för att jag själv inte har varit hemma i lägenheten.

i fredags så stack jag till morsan direkt efter skolan och där njöt jag av sommarvärmen och tog det lugnt, kände att det behövdes efter en stressad vecka i skolan. men det bästa är att jag har börjat få ännu mer färg på kroppen! ;)

dagen (igår) därpå umgicks jag med Emma och till en viss del med Mattias. men jag och Emma hyrde iallafall filmer som är typiska oss två.

svan prinsessan är så underbart bra!

men dagen gick inte ut på att kolla film.
vi åt grillat och till efterrätt gjorde jag och Emma glass och den blev faktiskt supergod! måste testa fler varianter tillsammans. efter att vi hade ätit och så så drog jag, Emma och Mattias till en skola där vi spelade 21:an (basket), vi spelade 2 gånger och jag vann den första! ;) sedan så var jag en poäng ifrån seger nummer 2 men Mattias satte den ioch fick sina sista poäng. jag tar igen det någon annan gång!

men jag och Emma gjorde även någon slags dryck av det vi hade gjort glass av, supergoda!

dessa läckerbitar drack vi ute i sommarvärmen och så fick vi en massa skratt-attacker och Mattias fattade ingenting och det gjorde det hela ännu roligare! haha.

min, Emmas och Mattias natt slutade inte förrän vid halv 4 på morgonen, rätt härligt med tanke på att jag klev upp där vid 9 idag för att jag och Emma skulle göra amerikanska pannkakor, svingoda!

sedan tog jag bussen hem och sitter och pluggar till och från

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0