perioder kommer och går

för ett tag sen så var jag ute och sprang i solen, och det är så himla mysigt! gillar att träna och helst att springa eftersom att det känns som lite mer frihet. och jag måste plocka hem wii:et hem till lägenheten så att jag kan träna extra mycket!
jag har ju nämligen vissa mål att nå innan 2011 är slut :)

måste nog ta och skaffa gymkort när snön börja falla för vill inte halka och slå ihjäl mig när jag är ute och springer.

på tal om att träna inne så ska jag ta och skaffa mig zumba fitness och det var någon annan träningsmaskin jag ville ha hem men kommer dock inte ihåg vad den heter just nu. så dags att spara pengar så att dessa saker blir endast mina! mohah! ;)


dags för duschen nurå!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0