jag faller tillbaka

tillbaka till mitt bloggande!
det var några dagar fast egentligen några timmar sen men ifrån min egen dator iallafall :) vet inte om någon annan känner som mig men jag känner mig lite inramad när jag sitter framför andras datorer.

min helg i Gävle har varit både skön och lugn, samt lite livligare! :) alltid lika roligt att träffa en god vän. det är även fint där men jag trivs bättre här i min egen lilla stor stad. här finns princip allt som jag kan behöva!
som idag har jag köpt en ny piercing till tungan, skönt att slippa den där stora som jag fick i början och nu ser det mycket bättre ut!

ge mig fina sommarkvällar! högst upp på min inne lista



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0