jag är stolt över mig själv!

jag är grymt nöjd över att jag fick välja låt själv, och det blev förstås en toppen låt. men idag på inså så lärde jag mig hela låten, åtminstone med ackord på en lektion. känns rätt skönt ändå! :)
Here without you heter låten och det är 3 doors down som spelar.

och så har jag hunnit lägga upp en kursplan för matte B så att jag ska hinna mer precis allt och jag vill bara få det överstökat gillar det inte så skarpt!

men jag är grymt stolt över mig för att jag faktiskt vaknade och tog mig igenom hela skolan utan problem eftersom att jag somnade där vid 4-5 på morgonen bara för att jag pratade med Mattias över 5 timmar.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0