2 dagar kvar

idag fyller en massa år så grattis till er allihopa! men snart fyller ju även jag år, om endast 2 dagar, hur bra är inte det liksom? dock endast 17 bast och det är inget att hurra över direkt. mina polare kommer fortfarande klaga och fråga om varför jag inte är 18, haha söta dom är :) men tare lugnt, det är bara 368 dagar kvar.

nu har jag dummat mig lite grann.
min syrra ska ha match på torsdag och min bror har avslutning, vilket betyder att morsan inte har tid att komma förbi mig men jag kom ju med förslaget att komma redan imorn. men vänta, har jag inte lovat någon redan? självklart, jag ska ju på bio med Christoffer imorn. vilken stjärna jag är! ska kolla på den filmen som ligger på topp, nämligen fast 5. hoppas att den är så bra som alla säger! :)


den verkar vara bra åtminstone

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0