yesyesyes jag får följa med!

det hela började med att de som går teater ska få gå och kolla på en föreställning och varje gång Linda (deras lärare) kom och sa något om det så har jag sagt att jag kan följa med men jag har fått svaret att man måste gå teater för att få följa med dit. men jag har ändå sagt som för skoj skull att jag gärna följer med. så idag efter sista lektionen kom Elin ifrån es3 och frågade ifall jag hade velat gå istället för henne och klart att jag inte tackade nej! så jag gick och pratade med Linda och det var okej så imorn ska jag iallafall kolla på teatern och jag lär ju vara den enda "musikaren" där ;)

men alla som går teater kommer att ha halv dag och börja först 1 medan jag måste börja kvart i 9 för att jag ska redovisa den där låten så jag kommer att vara i skolan/med skolan i nästan 13 timmar imorn, grymt jobbigt tänker jag nu men jag tror inte att det blir så farligt trots allt :)

det är väl så när jag lever dagen som en estetare och här på min blogg får ni följa med mig och mina dagar som en estetare genom åren!
och till er som nu säger att estet är en slapp-linje. jag kan säga att ni har helt fel för även vi har en hel del B-kruser som vi måste ha och det är något inte varje linje behöver så nu var det upp till bevis att vi estetare inte bara leker oss igenom dagarna.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0