underbart med sportlov

som ni flesta vet om så brukar jag vara den där personen som reser väldigt mycket fram och tillbaka till Kiruna men just detta lov så ska jag vara borta ifrån Sundsvall men ändå långt ifrån Kiruna, vart? jo, nämligen i Ljungaverk hos min kära mor där jag har planerat vad jag ska göra hela veckan. på sportlovet ska jag nämligen träna minst en timme varje dag med olika aktiviteter och jag är fult utrustad :)

synd att jag måste jobba denna helg och nästa men några timmar har ju aldrig skadat mig förut så det spelar ju ingen roll egentligen förutom att jag blir några kronor rikare än vanligt (y)

våren kommer närmare för nu slipper jag halka när jag går här utanför min lägenhet och det tycker jag är helt awesom för jag har banne mig tjatat efter den där sommaren väldigt länge nu och det är toppen att ta på sig skinnjackan när jag ska till skolan och så solbrillerna såklart! ;)
10 plus till Sundsvall. så nu står det yttligare 10 poäng mer än Kiruna!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0