samma sak varje gång

varje gång som jag får slut på gratis sms eller att mina pengar tar slut på mobilen så skriver alla dom där personerna som jag inte har snackat med på hur länge som helst. rätt coolt ändå. men hur ofta händer det liksom? typ en gång i halvåret eller kanske två.

över till lite annat så har jag varit ute och gått med mitt sällskap och månen såg verkligen större ut än vad den brukar vara men jag litade ändå inte på ljuset ifrån den så jag och morsan skippade skogsvägen och gick runt istället.


i morgon är det söndag och det betyder endast två saker. jobb och sista dagen jag får sova ut. men jag hoppas att det blir mindre jobb till nästa vecka fast ändå inte, eller mindre men ändå tyngre. jag vill även att denna vecka ska gå lika fort som denna har gjort för jag vill bara sova för att jag har hamnat i en period där jag vill sova så mycket som möjligt.

måste även ta och prata med pappa så att han kan boka mina biljetter så att jag slipper vara utan mina vänner en vecka till. jag vill inte heller ha mer utskällning men jag antar att det är sånt jag förtjänar när jag lämnade dom och inte kommer och hälsar på :) men vecka 17, då kommer jag!
kom på att jag måste snacka med Rebecka också men det tar jag också till veckan (y)

men nu är det natt och jag ska upp tidigt imorn men jag måste hinna se ett avsnitt utav scrubs så godnatt!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0