om några veckor så

varför kommer inte sommaren nu! jag vill kunna slippa springa omkrig i ett par converse som blir blöta så fort jag råkar trampa i en vattenpöl. och mina fina vinterskor som har gått sönder, det är då typiskt! men oops! om jag ska till Kiruna så måste jag väl ha ett par bättre skor som kan hålla kyla i staden som är täckt av snö ;)

och vet ni vad som mer kommer att hända i sommar? eller kanske tillochmed tidigare, det beror bara på min nästa lön. men blir det ett positivt belopp så kommer jag inom en snar framtid att äga en systemkamera som jag håller på att kolla efter på internet och nästa gång jag och mamma far in till Birsta så ska jag kolla efter en.
jag har nämligen en del krav på den kameran jag ska köpa och det måste ju duga åt mig! :) och förresten så tycker jag att om en blogg ska bli bättre så ska även bloggaren ha en toppen kamera så att det blir bra bilder med och det är just det jag siktar mot!

är rätt så less på min bloggdesign just nu men jag ska ta och fixa till den till senare då jag har ork, mer tid och bättre spår att gå i.


så ge mig sommar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0