lämnar ifrån mig det

jag sitter just nu i skolan och bloggar bara för att jag skulle komma hit extra tidigt för att lämna mitt referat som jag glömde lämna in så den har fått ligga i min handväska hela lovet! men nu så har jag lämnat mig ifrån den så ligger den i Fridas låda eller vad jag nu ska kalla det.

jag vill att Emma ska komma till skolki nu så att jag får någon att snacka med för jag måste verkligen snacka med henne för annars är ni andra i min klass också jätte söta så att jag kan snacka med er :D

dagens outfit kommer ni också få idag fast först när jag kommer hem för de bilderna är på min kamera, precis som alla andra som är fotade från lovet :) så fler bilder blire här till senare!


AAAH! alla har lov vecka 16 och gissa när jag har? jo vecka 17! men jag får se om det blir en resa till norr då. snacka om det med Mattias igår och han frågade typ bara om jag var dum i huvudet för att jag har beslutsångest, hahah snäll kille det dära! ;)


;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0