jag ska packa min väska till slut

och snart så har jag lämnat min lägenhet för denna vecka. dock så är det bara tisdag men jag tycker att tiden springer iväg så det kan ju snart vara fredag och sedan lördag och på tal om helg så kommer jag att jobba på söndag och ta med mina väskor och sätta mig på ett tåg hem till min mamma där jag ska tillbringa min tid av lovet :) det är lite synd att syrran kommer att sticka för hon är ju så otroligt rolig när vi väl umgås ordentligt.

jag känner att jag inte har någon större lust att plugga till något fast jag egentligen borde göra det. kvintcirkel, vad är det liksom? visst jag vet men jag är inte helt hundra och sedan så kommer allt bara gå nedför när det kommer att gälla om intervaller och AARGH! jag kommer klara det!
kul att peppa sig själv ;)

om inte annat så blir det Ånge imorn för att jag ska göra provet så att jag kan få köra skoter lagligt och sedan så ska jag umgås med Niklas som jag träffade och lärde känna genom kursen, en riktigt trevlig kille så tio poäng till dig! :)

juste! måste få visa er hur roligt jag och Emma kan ha det innan vi skulle lyssna på poesi! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0