inväntar mitt samtal

nu har jag kollat klart på wild child och den var inte alls dålig, lutar nog mot det bättre :) så 3,5/5 får den av mig.

en annan sak som jag märkte var att "Freddie" som han heter i filmen men heter egentligen Alex Pettyfer, han liknar jätte mycket min kompis Martin Forss tycker jag. helst med klädstilen och typ frillan, säkert bara jag som tycker det men då har jag iallafall tyckt till! ;) dock så har jag kollat upp några bilder på google men där ser jag inte alls så mycket likhet, endast i filmen antar jag


men nu tänker jag tycka till igen!
snacka om att se bra ut! det är en WOW-varning! ;)

tanken med min rubrik var väl att jag väntar på att en av mina käraste vänner ska ringa mig, nämligen Tobias Keskitalo.
fattar inte riktigt hur natten kan vara den bästa tiden på dygnet att prata i telefon med varandra. iallafall jag har stött på dom samtalen som varar i timmar mitt i natten. men det är trevligt! :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: flidus

jag kollade också på wild child i helgen...o.O hihi

2011-03-21 @ 08:21:13
URL: http://flidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0