ibland kan det funka

och just idag hade jag den turen att jag slapp ta och platta mitt hår för det var ursnyggt så jag ville inte förstöra det! jag är ändå rätt glad att jag är brunhårig, har mina lockar och att jag har mina bruna ögonen i just love it!


egentligen så har jag ännu mer lockar men med en hårborste så kan man fixa rätt så mycket



idag hade vi förövrigt sovmorgon men jag tog inte ut hela eftersom att jag inte visste om att vi inte hade någon storsamling. efter lunchen så fick jag tillbaka mitt prov och jag fick exakt 100 poäng, hur stor är chansen egentligen? så jag kirrade ett VG så bra gjort!

but wait a minute!
juste skolan är som trist att skriva om och säkert att läsa om också

nu har jag iallafall nyss käkat och ligger och vilar lite samt att jag bloggar för efter ett tag så ska jag ta och stor städa och börja med mitt jobb så att jag slipper ta ihjäl mig senare

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0