hemma mys med kära

hemma efter att ha varit och badat med brorsan på badis och även en sväng förbi kiosken för att han skulle köpa en glass i denna kyla, han är precis som sin syster! ;) haha
innan vi for för att bada så har jag fixat så att jag kan ta och träna ordentligt med min vovve eller åtminstone när jag är hemma. en klick eller vad man nu kallar dom och sedan en massa hundgodis. så efter maten så vet ju jag vad jag ska sysselsätta mig med :)



men just nu så är min sysselsättning att laga hemmagjord kinamat som jag och några medlemmar ifrån la family ska äta, förrätt, huvudrätt och efterrätt.
förrätt - peking soppa
huvudrätt - tre små rätter
efterrätt - friterade bananer med vaniljglass
- MUMS!

och efter detta så finns det inga planer så jag lär ju se vad jag hittar på för roligheter här hemma

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0