helt okej faktiskt

hemma ifrån teatern och den var helt okej och jag fick skratta en del också så tummen upp för det :)
sedan var det helt underbart att gå hem för det var inte för kallt utan helt perfekt, hade gärna gått en längre sträcka om det inte var skola imorn och så var jag tvungen att duscha och nu är det gjort och jag ska väl börja ta kväll här inom kort.
det bästa med i morgondagen är väl att jag har sovmorgon så att jag åtminstone får sova en timme längre än vanligt :)

fast jag möttes av en otrevlig syn när jag kom hem och gissa vad? jag lär få jobba heeela helgen iallafall, usch vad jobbigt! men för det så har jag snart min systemkamera (y)

men nu blire scrubs så natti!


saknar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0