godkänd

har varit i Ånge och gjort provet och jag blev godkänd så nu dröjer det väl inte så länge innan jag får mitt kort så att jag ska visa de där jävlarna om vem som är laglig! hehe. nä men jag är nöjd och min man Mattias Flygare var den första som skrev grattis till mig :)

fast det värsta med det hela var att killen som skulle ge och rätta våra prov kom en hel timme försent så medan vi satt där så fick vi hitta på en massa som till exempel hänga gubbe med ord som handlade om skoter och det gick ju rätt bra och tiden gick fort och vi skämtade och skrattade på en hel del :D
efter provet så gick jag och Niklas en trappa upp för att kolla på föreställningen som ägde rum. vi gick även till konsum eller domus eller vad dom nu kallade det. sedan så kom min mamma och hämtade mig och sedan for jag hem till mig och nu har jag bärt in mitt jobb till lägenheten så imorn blir det att fixa det och sedan storstäda innan lovet :)

men nu måste jag börja plugga till provet imorn. och vet ni!? :D 
imorn så visas klassikern och denna gång ska jag inte missa den!


fula sak som jag måste lära mig, typiskt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0