Glada tankar

Asså shit vad lycklig jag kan vara just nu och jag är påväg hem i en bil till Sundsvall för att det är slut på helgen. Jag har kollat på bio och imorn får ni veta vilken och vad jag tyckte, i veckan blir det att boka biljetter, jag ska(!) byta jobb inom en snar framtid har jag bestämt och då hoppas jag på större framgångar! Det är dessa dagar jag är extra lycklig och det kommer jag förhoppningsvis vara imorn också :) det känns som att jag skulle kunna göra vad som helst just nu! Crazy helt enkelt. Jag har även flera stora förändringar på G som jag hoppas ska vara klar snart så att jag slipper det ugly, men visst, till sommaren kommer allt vara perfa hoppas jag! Förlåt för nu kommer det än en gång: ny look, nytt jobb och kanske en annan lägenhet till efter sommaren, det hade jag behövt! Oh nej! Detta blir för långt att läsa när det sitter ihop så nu ska jag sluta smsblogga så hare king, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0