forgive me

jag har glömt att lägga in Fridas och Erikas fina bild av en person men tare lugnt för här kommer den! ;)





sådär nu har jag gjort det jag har glömt och jag känner mig inte skyldig till att vara glömsk längre! :)

förresten så var prov två avklarad och det gick rätt bra så jag lär ju se vad jag får för betyg på det men blabla.. roligare saker tack!

imorn ska jag och några andra på bio och vi ska kolla på rango, den verkar vara så stört skön så det är ju bara ett måste! :D sedan så blir det att fara till Maya på lördag och mysa med mina klassisar. min helg kommer att bli awesome + att det blir mer sommar för varje dag, längtar! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0