endast en

nu har jag avslutat mitt medlemskap på nattstad för jag behöver inte mer än en blogg för jag använder ändå bara den hära :) + att jag inte direkt gillar den andra för nästan varje gång jag loggade in där så hade jag några nya meddelanden ifrån vem som helst och vad det stod det behöver jag ju inte ta men. visst komplimanger är väl okej men seriöst så pallar jag inte höra det från vem som helst och helst inte från dom som vill ha mitt nummer bara för att dom ska förbi Sundsvall. typiskt alla patetiska personer som bevisar sig vara desperata! ;) jag klarar mig mer än fint utan dom där.

vet även om att jag skrev att ni skulle skaffa ett medlemskap där men det var innan jag förstod att sidan inte alls var okej enligt mig! så sorry för det! :)
 NEJTACK!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0