det får gå som det går

nu skiter jag totalt i det här med musiken för jag är alldeles för trött för att sitta vaken just nu! dagen har varit suverän men jag kan inte ha all energi i världen så nu tycker jag att det är dags att bara ta det lugnt och prata med någon god vän, fast över facebook :)

visst musik är verkligen mitt liv och jag skulle kunna dö för att få lyssna på musik. och som de flesta inte gör så gillar jag faktiskt gehör och musik, visst det kan bli långdraget men jag sitter ändå där med ett leende på läpparna för att jag får hålla på med det jag gillar. men just nu så får jag ta en paus ifrån musikläran och endast lyssna på musik FAST jag kan ändå lära mig en massa gehör av en enda låt ;)

juste! idag på inså (instrument och sång) så fick jag en ny låt och gissa vilken?
jo en låt av Amy Diamond nämligen what's in it for me, en låt jag inte ens gillar men yes! om två veckor så slipper jag den kanske?




det var typ den här när jag fick reda på låten och när Jeff lämnade rummet, haha! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0