dags för en tid

nu är det snart sommar och då är det dags att förnya sig och det är just i april/maj som jag brukar klippa mig till igen. och innan maj eller slutet av april är här så hinner mitt hår växa åtminstone liiite till för jag vet precis hur jag vill ha min frisyr nu men det enda jag egentligen väntar på är att längden ska bli perfekt. dock så vet jag ju om att jag kommer få klippa av en bit av håret men om det blir som förra gången så behövde jag inte klippa mycket och då blir det perfekt! ;)

men innan det så ska jag ha min systemkamera så att jag kan pimpa min blogg med nya färger och en ny header för det tycker jag att det behövs + att rosa inte är min färg så tare lugnt för snart är den i en ny färg!

så här kommer ett löfte!
när jag har klippt mig, färgat håret, skaffat systemkamera och funnit orken till att ta den perfekta bilden och den perfekta stunden till det hela så ska jag sätta igång! I PROMISE U!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0