borde egentligen göra annat

men jag ids inte läsa om de där myterna just nu och jag tror inte att Frida märker någonting så ssch! :)

jag har gjort nationella del 1 idag och den var rätt så lätt men jag kan ju bara ha räknat fel så att jag trodde att det var så himla lätt, vem vet? efter det blev det att rusa upp till maten för att få de bästa platserna, längst fram nu när lunchmusiken ägde rum och det var helt okej! älskar verkligen att detta kommer upp lite då&då för music for life!

nu snart svenska och sedan ska jag verkligen gå hem för att städa och inte slå på datorn för annars blir inget gjort! så ni kan ju vänta er en sen uppdatering idag men vet ni? jag är ledig imorn så jag kan ju blogga heeela dagen fast! :D dock så kommer det inte att bli så men man kan ju alltid hoppas.

SOVA LÄNGE ÄR ETT MÅSTE!

 
duuuu är så söt!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0