65 dagar kvar

då är dagen jag blir 17 år, inget märkvärdigt alls men jag har ändå börjat finslipa på min önskelista på saker jag vill ha men tyvärr så ska jag inte skvallra det för ännu bara för att jag kan ändra mig en miljontals gånger innan den 19 maj.

en sak som stör mig är ändå att när jag växer med åren så blir alla "vill ha" mindre och mycket dyrare. som t.ex. så vill jag ha en ny dator för min är ju lite som den är men det funkar så jag har dock inge större problem med den men visst, en helt ny hade ju varit roligt också :)
men jag antar att det är bättre nuförtiden med tanke på att jag vill ha mindre saker som kostar betydligt mer. för tänk om jag ville ha en liten plast bil som i min lillebrors liv, hur många hela leksaker har han egentligen och hur länge håller alla de nya sakerna? jo det är ju inte speciellt länge om man gör som han. men jag som även är äldre och är behov av en dator när jag inte har tillgång till en i hemmet, och den håller garanterat längre än den där plast bilen.

så jag kan ju säga att det är en del dyra saker på min önskelista men det är väl jag antar jag ;)



PUSS!


Kommentarer
Postat av: A.L

Hehe... så sant så sant!!

desto äldre man blir desto dyrare grejor vill man ha ;)

2011-03-15 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0