vi ses på toppen!

jag är askass på att blogg nu när är i Kiruna/Jukkasjärvi, har lite väl mycket att göra och då kommer inte bloggen i första hand, sorry! och snart ska jag dra och mysa med min Mattias! detta är nog sista veckan som jag kan chilla som bara den i Kiruna eftersom den 20 så börjar jag jobba! längtar ändå! :)

åååhhh!!!
vet ni? :D
nu på lördag ska jag och några andra dra oss mot Gällivare och uppleva fester på hjul, det är nämligen crusing där och jag vill dit så gärna!
och det är inte alls länge kvar till festivalen heller!
det stavas AWESOME!

jag har redan fått uppleva en hel del och än är det inte slut, jag lever nästan i en dröm där det händer saker hela tiden! :D

kan berätta mer senare (kanske) måste börja göra mig i ordning för kvällens mysigheter och jag måste ju få äta glass! :D juste! idag har jag slutat äta godis så önska mig lycka till! ;)

och imorn får jag börja köra min röda fina "faran" ;)

- hon är så vacker! jag blir kär!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Lycka till! Hörrö, haha Jukkasjärvi haha xD Tänk om man bytt ut ett k mot ett c XD Och jag har hittat var jag ska bo när jag blir vuxen, det är så typiskt mig; Pökland XD Det ligger på Norra Alnö hahahahahaha, känner att jag hittat hem XD

2011-06-14 @ 08:43:10
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0