tagga inför helgen!

sitta hemma just nu, käkar lite kebab och det är ju lagomt gott! :)

idag finner jag en massa roligheter! när jag har fixat mig klart och det här hemma i Jukkas så kommer jag dra till stan för att träffa Julia och Emmy, festen börjar! vi ska grilla och kanskeha "tak-party" som jag kallar det, grymt roligt ska vi ha det! och kvällen kommer nog inte sluta så tidigt men vi ska väl ändå ta det lugnt med tanke på att imorn blir det att fara på crusing i gällivare, tagga inför det också! :D
söndag blir det att ta det lugnt och en tidig kväll för på måndag blir det jobbet!


julia och emmy

men nu ska jag ta och börja fixa allt så att jag slipper stressa!
på tal om stress! vet ni vad jag läste i en tidning? jo att sex är det bästa "medlet" mot stress! ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskil

Hahahaha sällan, jag som typ aldrig varit stressad XD

2011-06-17 @ 14:32:12
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0