jag vill vara en festis

sådär söt och god och helst i smaken päron som är min egen favorit! haha nä men festis, liksom fest(is) och nu fattar nog de flesta! :)

dagen är torsdag som jag fick reda för ett tag sen, alltså jag har ingen koll på dagarna nu när jag är ledig men det är jag nog inte ensam om. snart ska även jag börja jobba, jag längtar fast ändå inte.

jag vaknade för första gången där vid 6(?) tiden då jag fick min hejdå puss men eftersom att jag var så trött så fortsatte jag sova. vaknade där efter upp klockan halv 12 typ, klädde på mig och bäddade sängen för att sedan börja bege mig mot porfyren där min moppe stod. dom som bor här vet om att det är rätt så långt mellan lompis och luossa och den sträckan gick jag idag eftersom att alla jobbar. men det var rätt skönt och det tog inte alls så himla länge för den delen :)
nu sitter jag här i Jukkas och funderar ifall jag ska ta och ha en "dag-för-mig-själv" alltså hemma-spa och såna saker, det hade nog behövts! men jag kommer ändå åka upp mot stan senare bara för att jag ska sova hos min Mattias!

nu när jag fick upp idéen så  ska jag ta och slå den i verket!


YEEEAH!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0