scenen é min

yoyo blogglovers!

jag är back in Jukkasjärvi! rätt tidigt denna gång faktiskt och det är rätt otroligt men det är bara för att jag vaknade där vid 8 på grund av en gay till mygga som bara var tvungen att snurra vid mina öron. det är sjukt, jag kan sova som en sten och knappt vakna av någonting men en mygga kan väcka mig. tur att det lever färre mygg i Sundsvall.

idag är det stekar väder och direkt när syrran vaknar ska jag be henne packa badkläderna för vi ska banne mig fara och bada i bäcken! köra min fina röda faran dit, lite väl långt att gå.

en bra/dålig nyhet är att vi stannar kvar i stan en extra dag! så jag åker på fredag :) och sedan blir det;



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0