sambo i september

förlåt Mattias!

ni läser rätt! en kille ska flytta in hos mig i september nu i år.
idag där vid 17 tiden var jag och några förbi en familj här i Ljungaverk och jag föll för honom direkt! en lite kattunge på en månad som blir min i september! sötaste jag sett på länge om jag får säga det själv! tyvärr så får ni inte se honom förrän han bor innanför mina väggar och ni kan lika gott vänta! ;)

dock kommer väl han få bo hemma hos min mamma ifall min älskade Mattias hinner komma innan jag hämtar honom. rädd för en lite kattunge? ;) nog är det rätt sött det med! haha..
de också! Mattias ska komma till Sundsvall om några veckor, åh jag saknar honom så otroligt mycket! det känns väldigt tomt fast än vi pratar med varandra varje natt. men tuff som jag är så kirrar jag distan med äkta känslor! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0