jag gjorde mitt val

vet inte om det är så många som har märkt det men nu är min piercing i läppen borta helt totalt. jag hade världens beslutsångest men när när Matti frågade mig om jag kunde ta ut den så att han fick se hur jag såg ut utan så orkade jag därefter inte sätta tillbaka den bara för att det är så tjorvigt när jag har så långa naglar men jag är ändå nöjd! :)



jag märker att när jag själv tycker att jag har fått en bra egobild så åker den upp överallt, facebook, bloggen och ibland kan jag tillochmed skriva påbilddagboken som numera heter "dayviews" bara sådär onödig fakta.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Det blev asfint ^^

2011-07-20 @ 18:01:11
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0