hos Emma

just nu sitter jag hemma hos Emma på Alnö. jag tänkte att jag kunde ta och skriva ett snabbinlägg medan hon är i duschen + att vi båda väntar på att våran kakdeg som vi har gjort ska bli klar, cookie dough! :D jag ska banne mig blanda med lite glass om jag nu får det.
jag har varit dålig på att blogga för att jag har varit med Emma typ hela dagen igår. bada, sola, cyklat in till Vi och en massa mer roligheter. oj vad jag har saknat henne, min fina stumpa! :) juste! inatt så sov jag, Emma och Mattias (hennes låtsas brorsa) på altanen, det vart inte så värst kallt som tur var. men en viss person ringde och väckte mig och senare vaknade jag igen och då hade älsklingen skrivit till mig där vid 5 i morse och han var väl chockad att jag var vaken :D sedan somnade jag om i några timmar och nu väntar jag som sagt och snart äre dags att fara hemåt till Ljungaverk också eftersom att jag jobbar imorn, 10 dagar kvar, segt..
jag lovar ingenting men jag kan försöka ta mig tid till att blogga när jag kommer hem senare! :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0