dagarna är trots allt inte så långa

det är dom ju inte med tanke på att jag sover bort dom eller åtminstone en stor del av dom men jag måste ju säga att det är så jävla skönt att sova länge och helst när jag vet om vilken tid mattias måste kliva upp :D haha.

idag ska jag vara hemma hos honom ända tills han kommer hem och där vid 4- halv5 ska jag och Rebecka dra en fika på stan och ha det trevligt med en riktig vän! :)

och förstås;
eftersom att det är en månad idag så ska jag mysa med Mattias hela kvällen tills det är läggdags för honom.



egentligen borde jag inte sitta här och vänta tills han kommer, jag borde boka biljetter så att jag och syster kommer hem men det blir som aldrig av rikktigt och varför? jo för att vi båda total glömmer det! det är inte lätt när hela familjen är senil ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0