1 månad

tiden går ju bara för fort och det är en hel månad sen jag och Mattias blev tillsammans idag. vi hann iallafall tillbringa en månad + några dagar innan jag far hem.

enligt mig är en månads tid inte så lång och därefter inte så mycket att skriva om men den här tiden är typ den längsta som jag kommer få spendera tillsammans med honom och visst kommer jag sakna honom men vet ni? jag är inte ens rädd att vårat förhållande ska förstöras på grund av distans för jag tror verkligen på det här och vi båda vill det hära så jag säger bara come on! :)

dock så sitter jag framför hans dator och vill inte rota efter bilder och så vill tönten inte ens vara med på en bild. så tyvärr så kan jag inte slänga in någon bild på oss två men min kärlek är kanske anonym för vissa av er ;)

MEN

JAG ÄLSKAR DIG MATTIAS FLYGARE! ♥

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0