vaka på g!

eller som dom säger här nere i söder "dygna" haha, så fult! ;) 
 
en tanke slog mig just!
i Kiruna så är sista dagen innan skolavslutningen i 9an en dag som kallas för "vakan". dagen jag har skrivit om, dagen då de flesta super till ordentligt och är vaken ända tills skolan börjar nästa dag. tänk så hade den dagen istället hetat "dygnan", men vart sitter felet? jadu, 1. det låter lite konstigt och 2. hade de flesta läst det där snabbt så hade det blivit dyngan x)


vakan, det var tider! Amanda, Rebecka och jag


Rebecka, Jag, Sandra och Amanda


jag ska banne mig klara att vaka denna gång! och det är egetligen bara för att jag ska kunna somna där vid 9-10 på kvällen imorn så att jag slipper vara så trött när skolan börjar, det kan ju vara lite väl jobbigt. lite förändring i mitt liv hade det blivit sedan jag flyttade märker jag. förr så tog jag typ en vecka för att vända tillbaka dygnen men nu idagens läge så fixar jag det sista natten, great Sandra! ;) 

 
I just can't stop

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0