vad för låt?

vi har kanske bara två låtar att välja mellan när det gäller ett uppträdande på öppet hus och ena är väl bättre än den andra. fast det tycler vi nog allihopa så det blir väl den bästa av dessa. men vilka låtar det står mellan tänker jag inte skvallra om här i bloggen bara för att det är några som läser min blogg och går på samma skola som mig så too bad! ;)



om inte annat så har vi kommit svin långt när det gäller kör och vissa saker är roligare fast det är väl sången fast kanske inte efter denna helg för jag tror att jag håller på att bli förkyld tack vare en person! :O men det finns alltid en räddning och jag har min varma choklad i min vita kopp med grön insida och ränder på, svin söt! :D

men nu är det snart dags för oss es1or att börja bege oss mot baldershallen där vi ska ha idrott men innan det ska jag leta upp lite människor så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0