@Sandra's place!

hemma hos mig händer det för övrigt inte mycket men snart ni! då kommer min lägenhet stå tom för nu ihelg sticker jag och bosätter mig i Ljungaverk :) sedan så kommer jag komma hem på söndag igen för att jag måste jobba. så böla inte ihjäl er ifall ni inte får så många inlägg i helg ;) jag ska ju åka skoter innan snön försvinner!

fast jag vill ha vår! nej! jag vill ha sommar! :D
är rätt less på snön och nu kan jag lugnt säga att jag är nöjd över att jag har flyttat ifrån kallhålan Kiruna. det är ju typ vinter ända till mars/april där och så länge tänker jag inte plumsa omkring i snön.
nej, jag vill ha sommar så jag kan skippa vinterjackan och börja på min vårkollektion som jag ska införa här om några veckor, längtar! ;)  


söta sommarklänningar, ett måste!

¨
vill ha SSOMMAR!

men nu måste jag hinna städa så hare bäst!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0